دانیال شبرخ و مهاجرت از طریق ویزای سرمایه گذاری

تجربه‌های شخصی در مورد روند اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه‌گذاری با آقای شبرخ

دانیال شبرخ و مهاجرت از طریق ویزای سرمایه گذاری

تجربه‌های شخصی در مورد روند اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه‌گذاری با آقای شبرخ

من و پدرم قصد داریم از طریق ویزای کارآفرینی استرالیا که یکی از زیرمجوعه‌های ویزای سرمایه گذاری استرالیا هستش برای اقامت دائم اقدام کنیم. می‌خواستم از دوستان بپرسم آیا کسی تجربه‌ای در این زمینه داره؟ و مهم‌تر اینکه آیا تجربه‌ای در زمینه اخذ این ویزا با دکتر شبرخ دارید؟ از ۴ نفر که به کمک ایشون اقدام کرده بودن تعریفشونو زیاد شنیدم، اما میخواستم بازم از تجربیات بقیه هم استفاده کنم.

بایگانی

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰
درست است که شرایط مهاجرت به استرالیا هر سال سخت‌تر می‌شود اما ویزای سرمایه‌گذاری همچنان راه‌های نسبتا ساده‌ای برای مهاجرت به این کشور فوق العاده محسوب می‌شود. در ادامه به خلاصه‌ای نتایج گفت‌وگو با دکتر دانیال شبرخ ، وکیل پایه یک دادگستری استرالیا و وکیل رسمی امور مهاجرتی در خصوص شرایط اخذ این ویزا و مراحل آن می‌پردازیم. با ما همرا باشید و تجربیات خود و آشنایان‌تان را با ما و مخاطبان دیگر در میان بگذارید.

مراحل مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

اکثر همکاران از عنوان کردن این مراحل به صورت عمومی اجتناب می‌کنند اما امروز می‌خواهیم نقشه راه اخذ اقامت از طریق سرمایه‌گذاری را با شما در میان بگذاریم.
برای دریافت این نوع اقامت، باید ابتدا یک ویزای اقامت ۴ ساله (ویزای کارافرینی) بگیرید و در مدت اقامت ۴ ساله به دولت استرالیا ثابت کنید که فرد واجدالشرایطی هستید و می‌توانید نقش خود را به عنوان یک سرمایه‌گذار خرد در این کشور به خوبی ایفا کنید؛ به طوری که فروش خوبی داشته باشید و افراد دیگری را هم استخدام کنید.

شرایط اخذ ویزای کارآفرینی از این قرار است: 
  • سن کمتر از ۵۵ سال؛
  • دارایی حداقل به میزان ۸۰۰ هزاردلارِ استرالیا (معادل ارز دولتی و شامل اموال منقول و غیرمنقول)؛
  • گردش مالی، فروش یا واریزی به حساب حداقل ۵۰۰ هزاردلارِ استرالیا (معادل ارز دولتی)؛
  • امکان اثبات کارفرمایی یا خویش فرمایی شما در ایران در دو سال مالی کامل.


۱. ما در عرض یک ماه تأییدیه ایالتی از ایالت مورد نظرتان و دعوتنامه فدرال را برای شما اخذ می‌کنیم.

۲. در محله بعد طی ۶۰ روز مدارک شغلی و تحصیلی، ارزیابی املاک، گردش مالی وگزارش حسابداری، بیزینس پلن یا طرح کسب‌وکار، گواهی عدم سوء پیشینه و… را ترجمه و در فرمت مورد نیاز به اداره مهاجرت استرالیا ارائه می کنیم.
۳. در مرحله بعد طی ۲۸ روز مدارک را به استرالیا پست می‌کنیم. در این مدت شما باید برای انجام آزمایشات پزشکی به یکی از  پزشکان مورد تأیید اداره مهاجرت استرالیا مراجعه کنید. 
۴. در مرحله نهایی باید آزمون ایلتس خود را بدهید و نتیجه آن را به اداره مهاجرت ارائه کنید.


پس از ورورد به استرالیا، باید برای یک کسب‌وکار راه بیاندازید، حداقل ۲۰۰ هزاردلار در آن سرمایه‌گذاری کنید و برای دو سال فعالیت کسب‌وکارتان را به دولت استرالیا اثبات کنید. از دیگر شروط دریافت اقامت دائم داشتن حداقل ۳۰۰ هزار دلار فروش یا گردش مالی سالیانه است.



برای دریافت مشاوره رایگان با ما در مهاجرت پلاس تماس بگیرید. همچنین تجربیات خود و آشنایان‌تان را در خصوص مهاجرت با ما در میان بگذارید.
  • رادین کیانی